logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۷۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو مجلس خبرگان رهبری:

جرقه پیروزی انقلاب اسلامی در 17 شهریور 57 زده شد

جرقه-پیروزی-انقلاب-اسلامی-در-17-شهریور-57-زده-شد
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از قیام مردم در 17 شهریور 57 و اقدام رژیم شاهنشاهی در به خاک و خون کشیدن هموطنان بود که مردم به خوی سفاکی رژیم پهلوی، پی بردند و جرقه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 در 17 شهریور زده شد.

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: حرکت انقلابی مردم ایران در سایه برگزاری مراسم ختم و یادبود شهدای 17 شهریور، شدت گرفت و در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه دعوت مردم به قیام در 17 شهریور توسط یک فرد روحانی صورت گرفت، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز با دعوت روحانیون و در راس آن امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

دولابی خاطرنشان کرد: توفیقات به دست آمده در کشور نیز مرهون همراهی مردم و لبیک به دعوت روحانیت بوده است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علما و روحانیت در فرهنگ ما با پیروی از فرهنگ و تعالیم دینی دارای جایگاه مهمی در طول حیات انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه مردم نیز همواره پشت سر روحانیت، حرکت کرده و به تبع آن پیروزی‌های چشمگیری در کشور به دست آمده است، تصریح کرد: آغاز دعوت به تظاهرات در 17 شهریور، تحریم تنباکو و سایر عرصه‌ها از جمله این‌ها است.

دولابی افزود: روحانیت همواره در اعماق قلب مردم، حضور داشته و راهبری ملت را در دست گرفته و از حقوق آنان دفاع کرده‌اند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دین اسلام به صلاح مردم آمده و تمام تلاش آن متوجه کردن مردم از خطرات پیش رو است و آگاهی مردم و به‌ویژه جوانان از شرایط روز جامعه و بصریت‌دهی و آگاهی‌دهی از موازین دینی است.

وی تصریح کرد: روحانیت به عنوان پرچمدار دین، نقش به‌سزایی در این زمینه داشته و مردم را بیدار می‌کنند تا با ایستادگی در برابر خطرات بر دشمن خود پیروز شوند.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر