logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۷۲۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

فعالیت رشته‌های ورزشی کم‌خطر در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد، مجاز شد

فعالیت-رشته‌های-ورزشی-کم‌خطر-در-شهرستان‌های-دارای-وضعیت-زرد،-مجاز-شد
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا رشته‌های ورزشی کم‌خطر در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد از نظر بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، امکان فعالیت دارند.

محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: تاکنون هیچ مجوزی برای فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز استان، صادر نشده و فعالیت آن‌ها کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت رشته‌های ورزشی پرخطر مانند شنا، عنوان کرد: بر این اساس، استخرها نیز در شهرستان‌های زرد، تعطیل هستند.

حمزه‌پور خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامتی جامعه، برگزاری هرگونه مسابقات ورزشی در سطح استان نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هرچند باشگاه‌های ورزشی این استان از بابت شیوع ویروس کرونا به لحاظ کسب درآمد، متحمل ضرر و زیان جدی شده‌اند اما برای پیشگیری از ابتلای ورزشکاران، مربیان و حتی خود باشگاه‌داران به این بیماری منحوس، چاره‌ای جز تعطیلی این مکان‌ها نیست.

وی از خسارت 10 میلیارد تومانی به ورزش و جوانان استان در ایام کرونا خبر داد و اظهار داشت: این خسارت در 4 بخش شامل عدم وصول اجاره‌ها، باشگاه‌های خصوصی، هیئت‌های ورزشی و سالن‌ها و حوزه جوانان است.

حمزه‌پور خاطرنشان کرد: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در پاسخ به درخواست اداره کل ورزش و جوانان این استان، بازگشایی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در شرایط فعلی را به مصلحت ندانسته است.

وی تاکید کرد: با این حال، اداره کل و جامعه ورزش و جوانان، تابع تصمیمات ستادهای استانی و ملی کرونا بوده و در صورت تایید آن‌ها فعالیت خود را از سر خواهند گرفت. // آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر