logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۷۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

حمایت از تولید را با قدرت در دستگاه قضایی ادامه می‌دهیم

حمایت-از-تولید-را-با-قدرت-در-دستگاه-قضایی-ادامه-می‌دهیم
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به برنامه‌های دستگاه قضایی گفت: حمایت از تولید را با قدرت در دستگاه قضایی ادامه می‌دهیم.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار مدیر عامل شرکت کیمیا الکل زنجان مستقر در ابهر، تولید کننده الکل های طبی و صنعتی و ضد عفونی کننده اظهار کرد: افزایش تولید محصولات ضدعفونی کننده با توجه به شرایط کرونایی و نیاز جامعه به این محصول و ایجاد اشتغال 230 کارگر در این شرکت اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه از برنامه های امسال دوره تحولی قوه قضاییه، حمایت از تولید و تلاش در جهت رفع موانع تولید است ادامه داد: دستگاه قضایی پیگیری ها و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال با قوت انجام خواهد داد.

رییس شورای قضایی استان زنجان بیان کرد: سازمان حمایت از تولید کنندگان باید در قیمت گذاری کالاها جانب انصاف را رعایت کند، چرا که عدم نظارت دقیق بر نظام تولید کننده و مصرف کننده موجب ورود خسارت به هر دو بخش خواهد بود.

صادقی نیارکی افزود: اگر بنا باشد برخوردی با شخصی صورت بگیرد نباید این برخورد منجر به تعطیلی و توقف تولید بشود که در این صورت مشکلات زیادی برای واحد های تولیدی و کارگران بوجود خواهد آمد و امروز تعداد مدیرانی که پیگرد قضایی هستند خیلی کم و در حد صفر است و این موضوع هم در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذار است.

در ابتدای این دیدار مدیر عامل شرکت کیمیا الکل زنجان، گزارشی از میزان تولیدات الکلی اعم از طبی و صنعتی ارائه و به بیان مشکلات شرکت برای ادامه فعالیت پرداختند که رییس کل دادگستری استان نیز بر تلاش برای رفع مشکلات این شرکت تأکید کرد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر