logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

نشست مجازی قصه‌گویی در زنجان برگزار می‌شود

نشست-مجازی-قصه‌گویی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: نشست مجازی قصه‌گویی با موضوع «کارگردانی قصه» امروز با حضور خانم ساغر لطفی‌نژاد، دبیر انجمن قصه‌گویی کشور در زنجان برگزار می‌شود.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: این نشست مجازی از ساعت 13 تا 14 امروز (یک‌شنبه 16 شهریورماه) از طریق آدرس اینستاگرام ghesehgouee_zanjan پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به همت انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: خانم ساغر لطفی‌نژاد، مدرس و داور قصه‌گویی، کارشناس مرکز تئاتر، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و دبیر انجمن قصه‌گویی کشور هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: انجمن قصه‌گویی این کانون همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و شهدای کربلا ویژه‌برنامه عاشورایی با عنوان «مشق دلدادگی» را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه عاشورایی با استقبال خوب کاربران فضای مجازی مواجه شد، اظهار داشت: مشق دلدادگی از دوم محرم از ساعت ۱۲ ظهر با قصه‌گویی مربیان کانونی و نوجوانان هنرمند به صورت زنده از صفحه مجازی اینستاگرام انجمن پخش می‌شد.

نوری تصریح کرد: این قصه‌ها بخشی از صفحات عظیم کتاب عاشورا هستند که با قصه‌گویی مربیان کانون، روایت شد تا سهم کوچکی در ترویج فرهنگ عاشورایی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های دینی، معرفی وقایع بزرگ کربلا به مخاطبان کودک و نوجوان، استفاده از روش‌های خلاق در عزاداری‌ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی وقایع عاشورا از اهداف برگزاری ویژه‌برنامه مشق دلدادگی بود. // آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر