logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

نتایج قرعه‌کشی مرحله اول پروژه‌های مسکن ملی به زودی اعلام می‌شود

نتایج-قرعه‌کشی-مرحله-اول-پروژه‌های-مسکن-ملی-به-زودی-اعلام-می‌شود
معاون مسكن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قرعه‌کشی زمین‌های مربوط به پروژه‌های مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در زنجان انجام و نتایج آن به بانک عامل، اعلام شده که طی روزهای آینده به خود متقاضیان نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نتایج قرعه‌کشی مرحله اول به متقاضیان اعلام می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم برای پرداخت اقساط هزینه ساخت، طبق شیوه‌نامه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پالایش و تایید شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول تقریبا به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: فقط تعداد محدودی از اعتراض‌کنندگان که تاکنون جهت ثبت مدارک برای پیگیری اعتراض خود مراجعه نکرده‌اند، باقی مانده است.

شاهین‌فر با بیان اینکه تعداد این متقاضیان بسیار محدود است، تصریح کرد: چندین بار، مهلت لازم برای مراجعه و ثبت مدارک به آن‌ها داده شده اما تاکنون مراجعه نکرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اتمام قرعه‌کشی مرحله اول، پیامک نهایی به این افراد ارسال شده که طبق شیوه‌نامه اجرایی در صورت عدم مراجعه به منزله انصراف از ادامه مراحل و تقاضای مسکن، تلقی می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بررسی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم ادامه دارد، گفت: برای این دسته از ثبت‌نامی‌ها نیز پیامکی ارسال شده تا مدارک مورد نیاز را در سایت مربوطه، بارگزاری کنند.

این مسئول در خصوص ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان زنجان اظهار داشت: این امر به صورت متمرکز از طریق وزارت متبوع عمل می‌شود و استان‌ها دخالتی در ثبت‌نام و مراحل دریافت تسهیلات ندارند.

این مسئول با بیان اینکه آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی در 6 قسط پرداخت خواهد شد، یادآور شد: قسط اول آن به مبلغ 40 میلیون تومان هنگام ثبت‌نام توسط متقاضی پرداخت شده و مابقی در 5 قسط پرداخت خواهد شد.

به گزارش موج رسا؛ در مرحله اول 9 هزار متقاضی، ثبت‌نام کرده بودند که شرایط 3500 نفر تایید و بقیه واجد شرایط شناخته نشدند و با دادن مهلت برای ثبت اعتراض به ردشدگان در نهایت پس از بررسی‌های لازم حدود 5 هزار نفر تایید شده است.//آ

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ]
من به نتیجه قرعه کشی اعتراض دارم، چرا کسانی که پولی واریز نکردن و دارن امتیازشونو میفروشن، تو قرعه کشی شرکت دادن قرار بود مسکن اولیها تو اولویت باشند، تا کسانی که وام اولی هستند خانه دار بشند، چرا پس پرت ترین نقطه که تا ده سال اینده هم اباد نخواهد شد، بهشون تعلق گرفته
فرم ارسال نظر