logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد؛

ثبت 80 مورد آتش‌سوزی در باغات و مراتع استان زنجان

ثبت-80-مورد-آتش‌سوزی-در-باغات-و-مراتع-استان-زنجان
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، 80 مورد آتش سوزی در باغات، مراتع و مزارع استان زنجان ثبت شده است.

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال جاری 3 مورد غرق شدگی در استان زنجان ثبت شده است که آخرین مورد آن در سد گلابر بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس سهل‌انگاری و عدم توجه به علائم نصب شده در خصوص ممنوع بودن شنا در سدها، برخی افراد در سدها غرق می‌شوند، افزود: دیروز نیز یک مرد 55 ساله اهل جوقین در سد گلابر زنجان جان خود را از دست داد.

این مسئول در خصوص آتش‌سوزی‌های اتفاق افتاده در زنجان، گفت: تا کنون 80 مورد آتش سوزی در استان زنجان ثبت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه 12 مورد از آتش سوزی‌های در باغات و مزارع اتفاق افتاده است، افزود: 68 مورد از آتش سوزی ها نیز مربوط به مراتع بوده است.

کرامتی بیان داشت: در روزهای تعطیل میزان آتش‌سوزی‌ها به دلیل افزایش حضور مردم در باغات و مزارع و مراتع و در اثر سهل‌انگاری افزایش می‌یابد.

وی از دستگیری چند نفر در خصوص آتش‌سوزی‌های در زنجان خبرداد و گفت: تا رای در خصوص این افراد صادر نشود نمی‌توان گفت عمدی در کار بوده است.

این مسئول بیان داشت: معمولا افرادی که به تفریح می‌روند بدون توجه به خاموش شدن آتش موجب افزایش آن در مراتع و باغات می‌شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر