logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۷۲۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر اجرائی کنگره 3535 شهید استان زنجان خبرداد

ساخت 5 مستند از مادران شهدای استان زنجان

ساخت-5-مستند-از-مادران-شهدای-استان-زنجان
دبیر اجرائی کنگره 3535 شهید استان زنجان از آغاز همکاری با جهاد دانشگاهی زنجان در خصوص ساخت 5 مستند از مادران شهدای استان زنجان خبرداد.

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: همه کمیته‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان فعال بوده و جلسه یادمان‌ها و المان‌ها نیز با حضور شهرداری زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص فضا سازی شهری کنگره شهدای استان زنجان قول‌های مساعدی از سوی شهرداری داده شده است، افزود: اقدامات شهرداری زنجان در این خصوص مهم و تاثیرگذار محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همه شهرستان‌های استان نیز برای برگزاری این کنگره فعال بوده و انتظار داریم نمادهای این کنگره در شهرستان‌های استان نیز دیده شود.

دبیر اجرائی کنگره 3535 شهید استان زنجان از آغاز همکاری با جهاد دانشگاهی زنجان در خصوص ساخت 5 مستند از مادران شهدای استان خبرداد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جشنواره شعر کنگره 3535 نیز با همکاری جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

موسوی از برگزاری جشنواره داستان و خاطره به عنوان برنامه‌های کنگره شهدای استان خبرداد و گفت: قرار است در این زمینه و تهیه برنامه‌های صوتی و تصویری نقش رزمندگان زنجان در دوران دفاع مقدس همکاری‌های لازم با جهاد دانشگاهی استان انجام شود.

 وی از طراحی پوستر و ارائه فراخوان جشنواره‌های کنگره شهدای استان خبرداد و گفت: همکاری جهاد دانشگاهی در بخش‌های ذکر شده با کنگره شهدای استان خواهد بود.

این مسئول با تقدیر از همکاری بسیار جدی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه کودک و نوجوان این کنگره، بیان داشت: به همت ایشان نویسندگان پای کار بوده و فعالیت‌ها به صورت مطلوبی در حال اجرا است.

دبیر اجرائی کنگره 3535 شهید استان زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه کودک در همه کشور کمتر کم کار شده است، اما با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، 15 کتاب تعریف شده است و فعالیت‌های آن در حال انجام است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر