logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۷۲۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دادستان مرکز استان زنجان:

38 بنگاه املاک متخلف با دستور قضایی در زنجان پلمپ شد

38-بنگاه-املاک-متخلف-با-دستور-قضایی-در-زنجان-پلمپ-شد
دادستان مرکز استان زنجان با بیان اینکه دلالی و سودجویی یکی از دلایل مهم در افزایش قیمت مسکن است عنوان کرد: در گام اول برخورد با سودجویان حوزه زمین و مسکن 38 بنگاه املاک متخلف در زنجان پلمپ شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی با تأکید بر اینکه افراد سود جو در حاشیه امن قرار ندارند اظهار کرد: کسانی که با اقدامات خلاف قانون و تبلیغات واهی موجب اخلال در نظام معاملاتی مسکن شده اند، بدون هیچ اغماضی با آنان برابرقانون برخورد قضایی خواهد شد. 

کرمی همچنین به تمامی مشاوران املاک که بدون پروانه فعالیت می کنند یا مشاوران املاکی که در محلی غیر از محل مندرج در "پروانه کسب" فعالیت می کنند هشدار داد تا فعالیت غیر قانونی خود را تعطیل نمایند در غیر این صورت با قاطعیت برخورد خواهد شد.

دادستان زنجان در ادامه از اتحادیه ها و مشاورین املاک خواست در وضعیت کنونی که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند رعایت انصاف را نسبت به مستأجرین داشته باشند.

وی بیان کرد: ادامه بازرسی و نظارت بر بنگاهها با قوت توسط گشت های اتحادیه ادامه خواهد داشت و هیچ خط قرمزی در این خصوص با هیچ احد و بنگاهداری نداریم، بنابراین در صورت گزارش و مشاهده تخلف در مشاورین املاک برخورد قضایی خواهد شد همچنین با شبکه های که در امر گران شدن قیمت زمین و مسکن فعال بودند برخورد قضایی جدی در حال انجام است.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر