logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۷۲۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

وضعیت بیمارستانهای زنجان از حیث بستری بیماران کرونایی به شرایط ثبات رسیده است

وضعیت-بیمارستانهای-زنجان-از-حیث-بستری-بیماران-کرونایی-به-شرایط-ثبات-رسیده-است-
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به وضعیت بیمارستانهای زنجان و شیوع بیماری کرونا در زنجان گفت: در حال حاضر روند بهتر شده و وضعیت بیمارستانهای زنجان تقریبا به ثبات رسیده است.

علیرضا آرمانی کیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بیمارستان‌های استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بیمارستان در ثبات است و مشکلی وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه مردم نباید این وضعیت را عادی جلوه دهند و نسبت به موارد بهداشتی بی‌توجه باشند تصریح کرد: همچنان باید فاصله گذاری‌های اجتماعی مورد جدی قرار بگیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: امیدواریم همین روال ادامه داشته باشد و تداوم این روند می‌تواند زنجیره انتقال بیماری را قطع کند.

وی با بیان اینکه موارد بهداشتی در ایام عزاداری به صورت کامل و شفاف در استان زنجان اعلام شد تاکید کرد: اکثریت مردم موارد بهداشتی را رعایت کرده و در مراکز عمومی از ماسک استفاده می‌کنند.

آرمانی کیان با بیان اینکه رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک توسط مردم سبب شده وضعیت ما نسبتا خوب شود و فشار بستری ها کمی کاسته شود، تاکید کرد: در حال حاضر تقریبا به وضعیت پایدار رسیدیم اما اگر مردم به همین روال ادامه دهند و به ویژه پروتکل ها و فاصله های اجتماعی، شستشوی دستها و استفاده از ماسک را جدی بگیرند شاهد افزایش مبتلایان نخواهیم بود.

وی با تاکید براینکه رفتار ویروس متفاوت‌تر شده است، گفت: سن ابتلا نیز نسبت به موج اول 15 سال کمتر شده و به سمت افراد جوان تر سرایت کرده است و در بین فوت شدگان متاسفانه افراد جوان هم دیده می شود هر چند بیشترین آمار مربوط به سن بالا و بیماری های زمینه ای است.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر