logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۷۲۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران زنجان خبرداد

آغاز به کار حوزه‌های علمیه از 16 شهریور ماه/ کلاس‌های طلاب مجازی است

آغاز-به-کار-حوزه‌های-علمیه-از-16-شهریور-ماه-کلاس‌های-طلاب-مجازی-است
معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: فعالیت‎های حوزه‌های علمیه در سال جدید تحصیلی از 16 شهریور ماه در زنجان آغاز می‌شود.

 زینب صالحی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه از 16 شهریور ماه سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا برنامه‌های درسی حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه از طریق سامانه مدرس در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: یک هزار و 100 طلبه فعال در سال جاری در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کنند و ورودی‌های جدید حوزه که تا فردا امکان ثبت‌نام دارند به این تعداد اضافه می شوند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ظرفیت در نظر گرفته شده برای ورودی‌های جدید تکمیل شود، ادامه داد: کلاس‌های درسی ورودی‌ها جدید نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صالحی بیان داشت: اساتید و طلاب در تابستان آموزش‌های لازم را کسب کرده و آماده حضور در کلاس‎های مجازی حوزه‎های علمیه هستند.

وی گفت: سامانه مدرس برای ارائه دروس حوزه راه‌اندازی شده است و اساتید در یستر این سامانه کلاس‌های درسی را برای طلاب برگزار کرده و آزمون‌ها نیز از طریق این سامانه برگزار می‌شود که تا کنون نتایج مطلوبی را داشته است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر