logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۷۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در شورای آموزش و پرورش زنجان مطرح شد؛

عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری موجب تعالی آموزش و پرورش می‌شود

عملیاتی-کردن-بیانات-مقام-معظم-رهبری-موجب-تعالی-آموزش-و-پرورش-می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دستگاه آموزش و پرورش مورد توجه دستکاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش موج رسا; ابراهیم رفیعی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش، اظهار داشت: بازگشایی مدارس بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش و تایید ستاد کرونا انجام می‌شود.

وی برضرورت عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دستگاه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت:  تعابیر زیبای مقام معظم رهبری در خصوص معلم ارزشمند بوده و موجب تعالی این دستگاه عظیم می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری رسالت و مسیر انتخاب شغل معلمی را زیباتر و انسان را مصمم‌تر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: در مسیر خواسته‌ها و انتظارات مقام معظم رهبری گام‌های مهمی در استان زنجان برداشته شده است و تلاش می‌شود در سال تحصیلی جدید نیز منویات ایشان مورد توجه دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

رفیعی با بیان اینکه برنامه‌های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول اجرایی می‌شود، افزود: برنامه‌های عملیاتی استانی و مدرسه‌ای امسال پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید با شرایط پیش‌بینی شده و بر اساس دستورالعمل‌های اعلامی آغاز می‌شود.

استاندار زنجان در ادامه این جلسه برضرورت عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دستگاه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: کمیته ویژه‌ای برای عملیاتی کردن این بیانات در استان زنجان تشکیل می‌شود.

فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه مصداق‌های مورد نظر مقام معظم رهبری در استان بومی سازی می‌شود، بیان داشت: بیانات ایشان به عنوان سند عملیاتی و اجرایی قابلیت اجرایی دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر