logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۷۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خبر داد؛

پیش‌بینی 319 شعبه اخذ رای در حوزه زنجان و طارم برای مرحله دوم انتخابات

پیش‌بینی-319-شعبه-اخذ-رای-در-حوزه-زنجان-و-طارم-برای-مرحله-دوم-انتخابات
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: 319 شعبه برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است که از این تعداد 265 شعبه در شهرستان زنجان و 54 شعبه در شهرستان طارم آماده رای‌گیری خواهند بود.

خیرالله ترخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با 21 شهریور ماه سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما برگزاری انتخابات تمام الکترونیک است اما هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نشده است، افزود: باید بین وزارت کشور و شورای نگهبان در این زمینه رایزنی شود.

این مسئول افزود: دو فرمانداری زنجان و طارم و چهار بخشداری زنجانرود، قره‌پشتلو، چورزق و گیلوان برای برگزاری این انتخابات درگیر خواهند بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به عضویت دانشگاه علوم پزشکی در ستاد انتخابات، تصریح کرد: انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلامی ستاد ملی کرونا و با نظارت بهداشتی علوم پزشکی برگزار می‌شود.

ترخانی خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات نخواهیم داشت و پیشنهاد شده است برای مدیریت بهتر و و کوتاه شدن صف‌های حضور، تعداد شعب برگزاری برگزاری انتخابات، افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دست فرمانداران برای افزایش تعداد شعب باز است، افزود: مردم با توجه به پروتکل‌های بهداشتی اعلامی به راحتی می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به در نظر گرفتن 319 شعبه برای برگزاری انتخابات، افزود: از این تعداد 265 شعبه در شهرستان زنجان و 54 شعبه در شهرستان طارم آماده رای‌گیری خواهند بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه در شهرزنجان 212 شعبه، در بخش قره پشتلو، 21 شعبه و در  زنجانرود 32 شعبه پیش‌بینی شده است، افزود: در شهرستان طارم شهر نیز در شهر طارم 20 شعبه، در بخشداری گیلوان 15 شعبه و شهر چورزق 19 شعبه در خدمت انتخابات خواهد بود.

ترخانی ادامه داد: تبلیغات انتخابات از طریق صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی انجام و هیچ ستاد تبلیغاتی از سوی کاندیداها فعال نمی‌شود.

وی از تشکیل هئیت نظارت بر انتخابات خبرداد و گفت: این هئیت بر تبلیغات نمایندگان نظارت می‌کند و کاندیداها برای ارائه فعالیت‌های خود باید فیلم 30 دقیقه‌ای تهیه و در اختیار صدا و سیما برای پخش قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه فیلم تهیه شده سه بار در سیما و سه بار در صدا پخش می‌شود، افزود: کاندیداها از 13 تا 19 شهریور مجاز به تبلیغات در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه 20 شهریور به عنوان روز سکوت تبلیغاتی انتخاب شده است، افزود: همزمان با 21 شهریور ماه مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهرستان زنجان و طارم برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر