logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۷۱۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان:

امکان برقراری پروازهای مسافری در فرودگاه زنجان وجود ندارد

امکان-برقراری-پروازهای-مسافری-در-فرودگاه-زنجان-وجود-ندارد
مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه استقبال از پرواز زنجان_مشهد پایین است گفت: در حال حاضر نیز به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا امکان برقراری پروازهای مسافری در فرودگاه زنجان وجود ندارد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت فرودگاه زنجان اظهار کرد: پرواز‌های فرودگاه زنجان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت استان به دلیل شیوع بیماری کرونا خوب نیست و از طرفی هم وضعیت استقبال مردم از پرواز‌های زنجان- مشهد خوب نیست. به همین دلیل در چنین شرایطی برقراری پرواز زنجان- مشهد کار درستی نخواهد بود.

مدیر فرودگاه زنجان بیان کرد: پرواز زنجان- مشهد اگر هم در این شرایط برقرار شود مسافری نخواهد داشت و مردم رغبتی نشان نخواهند داد.

وی با اشاره به کاهش تعداد مسافران به مشهد ابراز کرد: علت عدم استقبال مردم به دلیل شیوع کرونا است و اگر پرواز در این مسیر برقرار شود قطعا با شکست مواجه خواهیم شد.

قاسمی با تاکید براینکه برقراری پرواز زنجان- مشهد در چنین شرایطی ممکن است برای استان زنجان مشکلات عدیده‌ای در آینده ایجاد کند افزود: در حال حاضر فعالیت فرودگاه زنجان عملاتی است و پرواز‌های نظامی، هلال احمر و اورژانس انجام می‌شود و روزانه تعدادی پرواز هوانوردی عمومی به صورت آموزشی داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه زنجان در بحث سرویس دهی خدمات هوایی عملیاتی است ابراز کرد: با توجه به شرایط فعلی استان امکان برقراری پروازهای مسافری وجود ندارد.

مدیر فرودگاه زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا استان زنجان و همچنین مشهد شرایط خوبی ندارند.

وی با تاکید براینکه پرواز مشهد همه استانها برقرار نیست عنوان کرد: پرواز‌های تمتع هم به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا امسال برقرار نشد و پروازهای عتبات نیز انجام نمی‌شود.

قاسمی تاکید کرد: بعد از اینکه شرایط عادی شد برقرار پرواز‌های زنجان- مشهد و همچنین عتبات را پیگیری خواهیم کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر