logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۷۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد؛

تجلیل از برگزیدگان مسابقه «من فرزند مدافع سلامتم» در استان زنجان

تجلیل-از-برگزیدگان-مسابقه-«من-فرزند-مدافع-سلامتم»-در-استان-زنجان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: مسابقه «من فرزند مدافع سلامتم» برای اولین بار در سطح کشور به ابتکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در بین کودکان کادر درمان استان برگزار شد.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: این مسابقه پس از شیوع بیماری کرونا و به پاس قدردانی از زحمات کادر بهداشتی و درمانی در بین کودکانی که والدین و یا یکی از پدر یا مادر آن‌ها عضور کادر درمانی استان بودند برگزار شد.

وی با بیان اینکه هم کادر درمان و هم فرزندانشان در این مسایقه شرکت کردند، خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان، دلنوشته، مطالب، خاطرات، عکس، فیلم و اثرات دیگری برای این مسابقه ارسال کرده بودند.

نوری افزود: بیش از 160 اثر به این مسابقه ارسال و آثار دریافتی نیز توسط مربیان در بخش‌های تخصصی، داوری شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه آثار برتر انتخاب شده‌اند، گفت: در نهایت پس از جمعبندی و داروی، 12 اثر به عنوان برتر شناخته شده که هدایا و الواح تقدیر آن‌ها آماده است.

وی افزود: در آینده نزدیک طی برنامه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برگزیدگان این مسابقه تجلیل به عمل خواهد آمد.//آ

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ]
سلام لطفاً به همه شرکت کنندگان یه تقدیر خشک خالی بدین.بیچاره بچه ها موندن خونه دق کردن.اونوقت ما هرروز خطر کرونا می‌بردیم خونه به هزارامید نقاشی فرستادن حالا انتخاب نشدن.یه لوح تقدیر که هزینه ندارن.اصلا هزینشو بگیرین
فرم ارسال نظر