logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۷۱۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان:

اختصاص 35 مکان برای جمع‌آوری نذورات مردمی در یوم‌الزینب(س)

اختصاص-35-مکان-برای-جمع‌آوری-نذورات-مردمی-در-یوم‌الزینب(س)
مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان گفت: 35 مکان در قالب برپایی چادر برای جمع‌آوری نذورات مردمی در یوم‌الزینب زنجان پیش‌بینی شده است.

فرید احدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با یازدهم ماه محرم، حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان هر ساله برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری این مراسم مهیا نیست.

وی با بیان اینکه مومنان و عزاداری حسینی زنجان هر ساله در این روز عشق و اردات خود را به حضرت زینب (س) نشان می‌دادند، افزود: امسال مراسم عزاداری ماه محرم نیز به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در داخل زینبیه اعظم زنجان برگزار نشد.

این مسئول بیان داشت: با توجه به تصمیم‌گیری ستاد کرونای و برای حفظ سلامتی مردم، امسال حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان لغو و این روز مردم عزادار و حسینی زنجان با کمک‌های مومنانه به کمک نیازمندان جامعه می‌شتابند.

 وی با بیان اینکه مراسم یازدهم محرم در محوطه رو باز زینبیه اعظم زنجان و در همان ساعت برگزاری مراسم دسته عزاداری بدون حرکت دسته و به صورت مراسم عزاداری همزمان با یوم الزینب (س) برگزار می‌شود، افزود: 5 مکان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی از جمله خیابان زینبیه، روبروی مسجد مهدیه، چهار راه امیر کبیر، سر خیابان فردوسی و سرخیابان صدر جهان برای ذبح قربانی و اجرای طرح نیابتی پیش‌بینی شده است.

وی گفت: نسبت به جمع‌آوری نذورات توسط 35 چادر از چهارراه پایین تا میدان تره‌بار از 10 صبح تا عصر اقدام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی در سراسر استان می‌توانند نذورات خود را طریق اپلکیشن آپ *733*7*10# پرداخت کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر