logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۷۱۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

آغاز توزیع کمک‌های مومنانه در مناطق محروم استان زنجان

آغاز-توزیع-کمک‌های-مومنانه-در-مناطق-محروم-استان-زنجان
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: پس از ماه صفر، 250 سری جهیزیه از سوی سپاه انصارر المهدی (عج) استان زنجان در مناطق مختلف استان توزیع می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 10 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان زنجان جمع‌آوری شد که طی امروز و فردا این کمک‌ها توزیع می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم زنجان در روز یوم العباس جلوه دیگری از شعور حسینی را به نمایش گذاشتند و چشم جهانیان را بار دیگر متوجه پایتخت شور و شعور حسینی کردند.

این مسئول با بیان اینکه مرحله سوم این رزمایش در دهه آخر ماه صفر برگزار می شود، افزود: از هم اکنون کمک های مردمی برای برگزاری باشکوه مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی جمع آوری می شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از شناسایی افراد محروم و آسیب دیده از کرونا توسط پایگاه‌های بسیج خبرداد و گفت: در هر مرحله افراد جدیدی به این رزمایش اضافه می‌شوند.

طهماسبی تصریح کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در قالب توزیع نوشت افزار در بین دانش‌آموزان نیازمندان در زمان بازگشایی مدارس ادامه می‌یابد.

وی از توزیع یک هزار و 100 بسته نوشت افزار در بین دانش‌آموزان زنجانی خبرداد و گفت: با توجه به آغاز فصل مدارس و احتمال ادامه ویروس کرونا، این کمک‌ها توزیع می شود.

این مسئول بیان داشت:  همچنین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه آخر محرم در قالب توزیع بسته‌های معیشی به عنوان فاز سوم این رزمایش در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: پس از ماه صفر نیز  250 سری جهیزیه در قالب این رزمایش در بین خانواده‌های محروم استان توزیع می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر