logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۷۱۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مجلس:

تشیع، جریان هوشمندی است که متناسب با زمان و مکان، تصمیم می‌گیرد

تشیع،-جریان-هوشمندی-است-که-متناسب-با-زمان-و-مکان،-تصمیم-می‌گیرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مذهب تشیع و دستگاه اباعبدالله‌الحسین(ع) یک جریان هوشمند است که متناسب با زمان و مکان، تصمیم می‌گیرد و با همین هوشمندی، خودش را تاکنون حفظ کرده و از این به بعد هم حفظ خواهد کرد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: امسال علی‌رغم وجود تمام مشکلات در پی شیوع ویروس کرونا برنامه دستگاه اباعبدالله‌الحسین(ع) تعطیل نشد به‌گونه‌ای که در کنار برگزاری مراسم عزاداری، پروتکل‌های بهداشتی نیز مراعات شد.

وی اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه، طرح بسیار خوبی بود که در لبیک‌گویی به فرمایش مقام معظم رهبری انجام شد که برکت‌های خوبی در جامعه خواهد داشت.

طاهری با بیان اینکه عزاداری سنتی نباید تعطیل شود، خاطرنشان کرد: معتقدم که عزاداری سنتی باید همواره برگزار شود که این کمک‌های مومنانه نیز بسته به شرایط کنونی جامعه، تصمیم و اقدام بسیار خوبی بود که از سوی حسینیه اعظم انجام شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص ادامه‌دار بودن کمک‌های مومنانه در سال‌های آینده نیز گفت: بعد از رد شدن بیماری کرونا در سال‌های بعد نیز تکرار این امر در کنار دسته عزاداری، اقدام خوب و خداپسندانه‌ای است اما عزاداری سنتی را نباید تعطیل کرد.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر