logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۷۱۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

کمک مومنانه زنجانی‌ها رزمایش لبیک یا خامنه‌ای است

کمک-مومنانه-زنجانی‌ها-رزمایش-لبیک-یا-خامنه‌ای-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌های محرم، رزمایش کمک‌های مومنانه را به مردم توصیه کردند که تامین 110 هزار بسته معیشتی توسط حسینیه اعظم زنجان نیز رزمایش لبیک یا خامنه‌ای در اطاعت از فرمان ولی فقیه است.

سردار جهانبخش کرمی گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی در قالب جیره خشک با مشارکت مردم و دستگاه‌های مختلف استان در قالب کمک‌های مومنانه، تامین شده و سپاه استان نیز علاوه بر کمک‌های جمع‌آوری شده خود، با تامین نیرو و خودرو و سایر ماشن‌آلات مورد نیاز در این امر خداپسندانه مشارکت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حسینیه اعظم زنجان همه‌ساله در هشتم محرم، دسته عزاداری داشت که اقشار مختلف مردم از استان‌های مختلف و حتی خارج کشور در آن شرکت می‌کردند.

سردار کرمی افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا دسته‌های عزاداری برگزار نشد که توزیع کمک‌های مومنانه برای لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اقدام حسینیه اعظم، یک کار بسیار ارزشمند و الگوی ممتاز است.

وی اظهار داشت: حسینیه اعظم در این اقدام، کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردمی را در قالب ده‌ها دستگاه خودرو و ده‌ها هزار بسته معیشتی به نیازمندان و جامعه هدف شناسایی‌شده توزیع می‌کند.

سردار کرمی افزود: دیگر اقدام خوب حسنیه اعظم این بود که این مراسم برای جلوگیری از تجمع مردم و به خطر افتادن سلامتی جامعه در داخل شهر اجرا نشد.//آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر