logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۷۱۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

توجه به فضای مجازی باید در راس امور مسئولان قرار گیرد

توجه-به-فضای-مجازی-باید-در-راس-امور-مسئولان-قرار-گیرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه توجه به فضای مجازی باید در راس امور مسئولان قرار گیرد گفت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به یکسان‌سازی و یکپارچه‌سازی اطلاعات کمک می‌کند.

علیرضا فیروز فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به یکسان‌سازی و یکپارچه‌سازی اطلاعات کمک می‌کند که باید اقدامات عاجلی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: در صورت یکپارچه‌سازی اطلاعات امور مختلف تسهیل شده و مشکلات فضای مجازی نیز برطرف می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اگر تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی مورد توجه مسئولان قرار می گرفت ما امروز با چنین مشکلاتی مواجه نبودیم، افزود: جدی گرفتن شورای عالی مجازی یک بحث جدی راهبردی و استراتژیک برای کشور محسوب می‌شود چرا که ما از این طریق می‌توانیم تهدیدات را کرده از فرصت‌ها استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: فضای مجازی یک تهدید نیست و در صورت عدم بهره‌برداری لازم از آن، تبدیل به یک تهدید می‌شود.

فیروز فر ادامه داد: فضای مجازی در عصر حاضر فرصتی است که باید از آن به نحو کافی استفاده شده و به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه توجه شود.

وی با بیان اینکه توجه به فضای مجازی باید در راس امور مسئولان قرار گیرد، افزود: مردم در زمینه ساختار یکپارچه‌سازی اطلاعات نقشی ندارند و خطاب حضرت آقا به مسئولان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر