logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۷۱۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان:

بررسی شرایط متقاضیان مرحله دوم مسکن ملی در زنجان ادامه دارد

بررسی-شرایط-متقاضیان-مرحله-دوم-مسکن-ملی-در-زنجان-ادامه-دارد
معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بررسی شرایط متقاضیان مرحله دوم مسکن ملی در استان زنجان هنوز به اتمام نرسیده است گفت: بعد از اتمام قرعه کشی مرحله اول کارهای اداری مرحله دوم آغاز می‌شود.

مسعود شاهین فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه قرعه کشی مرحله اول در حال انجام است اظهار کرد: مرحله دوم نیز بعد از دو هفته آینده انجام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه نظر سنجی پروژه‌های اقدام ملی مسکن به اتمام رسید تصریح کرد: هفته آینده بعد از اتمام قرعه‌کشی نفرات پروژه‌ها مشخص می‌شود.

معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از پایان قرعه‌کشی مرحله دوم نیز آغاز خواهد شد افزود: هر چند که به تعدادی از متقاضیان مرحله دوم پیامک ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: کارهای قرعه کشی مرحله اول به صورت فشرده و جهشی انجام می‌شود و در تلاش هستیم بتوانیم کارهای مرحله دوم را سریع تر آغاز کنیم.

شاهین‌فر با اشاره به اینکه زمین‌های پروژه‌های اقدام ملی مسکن مشخص شده است افزود: متقاضیانی که تایید نهایی شدند دسترسی برای بازدید از محل احداث پروژه داده شده است.

معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان در مورد تعداد پذیرفته شدگان مرحله اول گفت: در این مرحله 3 هزار و 500 نفر به عنوان واجد شرایط انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم نیز 16 هزار نفر ثبت نام کردند افزود: شرایط تعدادی از متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و قرعه کشی مرحله دوم نیز بعد از تایید نهایی متقاضیان انجام خواهد شد.

شاهین‌فر با تاکید براینکه هزینه ساخت پروژه‌های مسکن ملی حدود 300 میلیون تومان برآورد شده است افزود: از این میزان 100 میلیون تومان به صورت وام تخصیص خواهد شد ولی 200 میلیون تومان نیز آورده مردم خواهد بود.//ع

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ]
من ناشنوا هستم میخوام مسکن مهر ثبت نام کنه .. من خونه ندارم مساجره
فرم ارسال نظر