logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۷۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خبر داد؛

برگزاری نماز ظهر عاشورا در شهرستان‌های با وضعیت زرد در استان زنجان

برگزاری-نماز-ظهر-عاشورا-در-شهرستان‌های-با-وضعیت-زرد-در-استان-زنجان
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: نماز ظهر عاشورا تنها در شهرستان هایی که دارای وضعیت زرد هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌‌شود.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، نماز ظهر عاشورا فقط در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد با رعایت پروتکل‌ها و ضواط اعلام شده، قابل برگزاری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان زنجان در وضعیت هشدار انتشار ویروس کرونا قرار دارد و شرایط شکننده بوده و نمی‌توان ریسک پذیرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از شرایط برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا این است که نماز فقط در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بلامانع است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان برضرورت استفاده همه افراد شرکت کننده در نماز ظهر عاشورا با ماسک تاکید کرد و گفت: برای حضور در این فریضه باید هر فرد سجاده و مهر شخصی خود را به همراه داشته باشد.

مرادی  از کنترل تردد و ورود و خروج نمازگزاران برای برگزاری نماز ظهر عاشورا خبرداد و گفت: برگزاری نماز ظهر عاشورا نباید منجر به ایجاد تجمع شود.

وی از ضد عفونی محل برگزاری نماز ظهر عاشورا خبرداد و گفت: رعایت همه پروتکل‌ها الزامی بوده و نظارت‌‌های لازم انجام می‌شود.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر