logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۷۱۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

دوره‌های آموزش بورس به طور منظم و منسجم برای عموم مردم برگزار می‌شود

دوره‌های-آموزش-بورس-به-طور-منظم-و-منسجم-برای-عموم-مردم-برگزار-می‌شود
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: دوره‌های آموزشی بورس به طور منظم و منسجم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته جهت آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه برای عموم مردم برگزار می‌شود.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: علاوه بر کلاس‌های مقدماتی، کلاس‌های آشنایی با حقوق مردم، کارگزاری‌ها و شرکت‌های ناظر نسبت به یکدیگر نیز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها رایگان بوده و با ظرفیت 300 نفر به صورت وبینار برگزار می‌شود که متقاضیان برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنی zn.mefa.ir و انتخاب گزینه میز خدمت در قسمت فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی، اقدام کنند.

نجفی ابراز کرد: بهتر است سهامداران در ابتدای کار با شرکت در کلاس‌ها با موارد مرتبط با بورس آشنا شوند تا در مسیر معاملات در بازار سرمایه با مشکل مواجه نشوند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان در خصوص هدف از برگزاری این کلاس‌ها گفت: برگزاری این کلاس‌ها کمک زیادی به افزایش آگاهی مردم از اطلاعات و اصطلاحات بازار سرمایه می‌کند.

وی با بیان اینکه به افراد مبتدی که سواد بورسی نداشته ولی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بورس هستند توصیه می‌شود حتما در این کلاس‌ها شرکت کنند، تصریح کرد: به هیچ وجه توصیه نمی‌شود که با فروش مسکن و خودرو و یا با استعفا از شغل خود، تمام سرمایه را وارد بازار بورس کنند بلکه قسمتی از پس‌اندازهایی که برای سپرده‌گذاری در بانک دارند را به این بازار سوق دهند.

به گزارش موج رسا، طی هفته گذشته (25 تا 29 مرداد) 171 میلیون و 475 هزار و 995 سهم و حق تقدیم سهام در مجموع به ارزش بیش از 2 هزار و 946 میلیارد و 838 میلیون ریال در این منطقه، داد و ستد شد که نسبت به هفته ماقبل ان 33 درصد کاهش یافته است.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر