logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۷۱۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس:

کوتاهی‌های قرارداد ویلموتس غیرقابل انکار است/ بررسی دست‌های پشت پرده در معرفی مربی بلژیکی

کوتاهی‌های-قرارداد-ویلموتس-غیرقابل-انکار-است-بررسی-دست‌های-پشت-پرده-در-معرفی-مربی-بلژیکی
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون اصل 90 پیرامون قرارداد ویلموتس گفت: کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مسئول بررسی تخصصی قرارداد ویلموتس شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس با وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص  قرارداد ویلموتس و محکومیت فدراسیون اظهار کرد: مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش به همراه مهدی تاج و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در کمیسیون اصل 90 مجلس حاضر شدند.

وی با بیان اینکه قرارداد ویلموتس به صورت فنی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفت، ابراز کرد: متن انگلیسی قرارداد و اشکالات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای تاج به یکسری نامه‌نگاری‌ها‌ به مجامع بین‌المللی اشاره داشتند، عنوان کرد: فضای جلسه خوب بود و مقرر شد تا کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 این موضوع را به شکل دقیق‌تر و فنی‌تر بررسی کرده و گزارشی را به صحن کمیسیون ارائه دهد.

وی با بیان اینکه نتیجه بررسی‌های کمیسیون اصل 90 به اطلاع مردم خواهد رسید، خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل 90 یک کار تخصصی دقیقی را در این رابطه انجام خواهد داد.

حجت‌الاسلام شجاعی با تاکید بر اینکه کوتاهی‌هایی در قرارداد ویلموتس مشاهده می‌شود، تصریح کرد: می‌شد در این قرارداد بهتر عمل کرد البته باید توجه داشت که این حکم هنوز قطعی نیست و وزارت ورزش و فدراسیون فووتبال به دنبال این  هستند تا این حکم را بشکنند.

وی با اشاره به کوتاهی‌های قرارداد ویلموتس عنوان کرد: در طرف دیگر ویلموتس با یک تیم تخصصی حقوقی با سرپرستی همسرش قرارداد را بسته اما در طرف ایرانی آن اتقان  حقوقی که باید وجود می‌داشت، مشاهده نمی‌شود و باعث بروز این مشکل شده است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مورد پرداخت مبلغ محکومیت فدراسیون فوتبال توسط اعضای هیئت رئیسه نیز گفت: این موضوع نیاز به بررسی دقیق تر دارد و بنده اکنون قصد ندارم در این خصوص اظهارنظر کنم و باید رسیدگی حقوقی در کمیسیون اصل 90 و رسیدگی  قضایی در دستگاه قضایی به پایان برسد.

وی با اشاره به دست‌های پست پرده خارج از فدراسیون در معرفی ویلموتس بیان کرد: یکسری شائبه‌هایی در این خصوص وجود دارد که دست‌هایی در معرفی ویلموتس به فدراسیون فوتبال وجود داشته و از برخی مراکز نیز اسم به میان آمده است که باید دید این دخالت در چه بوده است. ما در کمیسیون این موضوع را هم بررسی می‌کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر