logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۷۱۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان خبرداد

برگزاری برنامه‌های عزاداری در حوزه‌های علمیه زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

برگزاری-برنامه‌های-عزاداری-در-حوزه‌های-علمیه-زنجان-با-رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی
معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: برگزاری برنامه‌های عزاداری در حوزه‌های علمیه زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور طلاب برگزار می‌شود.

سکینه اسکندری امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: حوزه‌‌های علمیه استان زنجان آمادگی اعزام مبلغان به مجالس حضوری و روضه‌های خانگی را در ایام ماه محرم دارند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌‌ها روضه‌های خانگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: به منظور دسترسی مطلوب مردم به محتواهای تبلیغی، مساجد و محافل مجازی از سوی طلاب راه‌اندازی شده است.

این مسئول از راه‌اندازی کارگروه تخصصی احکام توسط موسسه نورالزاهری زنجان خبرداد و گفت: در قالب این کارگروه اساتید احکام و مسائل شرعی را به شیوه‌های نوین ارائه می‌کنند.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه گروه شبهه شناسی از سوی برخی طلاب راه‌اندازی شده است تا به شبهاتی در مورد محرم و قیام عاشورا پاسخ دهند.

 اسکندری از ارائه صوت‌های 4 دقیقه‌ای اخلاقی و بصیرتی توسط ائمه جمعه استان زنجان در کانال مجازی خبرداد و گفت: حوزه‌های علمیه با دریافت مجوز، مراسم‌های عزاداری را در فضای باز علمیه برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرهای هیدج، ابهر، خرم‌دره مراسم عزاداری برگزار می‌شود و قرار است در دهه دوم محرم مراسم عزاداری در حوزه‌های علمیه زنجان برگزار شود.

این مسئول افزود: برخی اساتید حوزوی نیز کانال‌های تخصصی برای پاسخگویی به شبهات و ارائه احکام راه اندازی کرده و در فضای مجازی خدمات ارائه می‌کنند.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان از حضور مبلغان در برنامه خانواده صدا و سیمای زنجان خبرداد و گفت: قرار است در پارک بانوان به صورت مستمر برنامه‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر