logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۷۰۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

بازنمایی عملیات بیت‌المقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

بازنمایی-عملیات-بیت‌المقدس-همزمان-با-هفته-دفاع-مقدس-در-زنجان
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در صورت مساعد بودن شرایط در شهر زنجان، عملیات بیت‌المقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان بازنمایی می‌شود.

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در استان زنجان بازنمایی عملیات بیت‌المقدس است که در صورت مساعد بودن شرایط و اعلام ستاد کرونای استان، این عملیات در زنجان باز نمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در عملیات بیت‌المقدس نقش چشمگیری داشته و 161 شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: 205 رزمنده زنجانی در این عملیات به درجه جانبازی نائل شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش پررنگ رزمندگان زنجانی در عملیات‌های پدافندی و آفندی موجب شده تا هر ساله یک عملیات بازنمایی شود که امسال هم برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: 6 گردان از استان زنجان در این عملیات حضور داشته و رزمندگان زنجانی خط شکن این عملیات بودند.

موسوی با بیان اینکه این عملیات در سه مرحله اجرایی و در نهایت منجر به آزاد سازی خرمشهر شد، ادامه داد: در هر سه مرحله این عملیات رزمندگان زنجانی حضور داشته و در این فتح سهیم بودند.

وی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود که در صورت مساعد بودن شرایط و امکان اجرای برنامه‌های حضوری، این عملیات بازنمایی و در صورت مساعد نبودن شرایط ویژه برنامه‌هایی در فضای مجازی پیش‌بینی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر