logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۷۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

۲۵۱ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت نشده است

۲۵۱-میلیارد-تومان-از-مطالبات-گندمکاران-زنجانی-پرداخت-نشده-است
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مجموع مطالبات گندمکاران را ۷۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان تنها ۲۵۱ میلیارد تومان هنوز پرداخت نشده است.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان خرید گندم امسال در استان زنجان اظهار کرد: تا امروز ۲۹۸ هزار تن گندم به سیلوهای استان زنجان تحویل داده شده است.

وی ارزش ریالی میزان گندم را ۷۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود از این میزان مطالبات، ۵۰۶ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان همچنین میزان خرید توافقی را نیز ۳۵ هزار تن اعلام کرد و گفت: خرید تضمینی گندم از ۱۴ هزار و ۴۷۴ نفر گندمکار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد محموله‌های خریداری شده ۴۰۱ هزار و ۴۵۳ مورد بوده است تصریح کرد: خرید تضمینی همچنان تا آخر شهریور انجام می‌شود اما بعد از این خرید روند کاهشی خواهد داشت.

رحمنی تاکید کرد: در حال حاضر تقریبا اکثر مراکز خرید تضمینی گندم در شهرستانهای استان زنجان فعال هستند و خرید گندم را انجام می‌دهند.

وی افزود: ۴۰ مرکز، خرید تضمینی گندم را انجام می‌دادند که به ۲۵ مرکز کاهش پیدا کرده و برخی از مراکز در سطح شهرستانها غیر فعال شدند.

وی در مورد توزیع شکر تنظیم بازار عنوان کرد: در حال حاضر فروش شکر تنظیم بازاری برای اصناف انجام میشود اما هنوز توزیع شکر برای مصارف خانوارها اعلام نشده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر