logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۷۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

هیئت‌های مذهبی زنجان پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند

هیئت‌های-مذهبی-زنجان-پروتکل‌های-بهداشتی-را-به-خوبی-رعایت-می‌کنند
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده، هیئات مذهبی استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری، پروتکل‌های اعلامی ستاد کرونا را رعایت کردند.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در برنامه‌های ماه محرم، هیئات مذهبی استان بالاتر از میانگین کشوری رعایت کرده‌اند.

وی برضرورت رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئات مذهبی تاکید کرد و گفت: در بررسی‌های انجام شده، هیئات مذهبی زنجان عملکرد خوبی در رعایت پروتکل‌ها به نمایش گذاشتند.

این مسئول با اشاره به وضعیت فعلی شهرهای استان زنجان از نظر انتشار ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: ایجرود، طارم و سلطانیه در وضعیت زرد قرار داشته و مابقی شهرها از جمله زنجان دارای وضعیت نارنجی است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده در گذشته تمدید نشده است، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب شده تا محدودیت‌ها منتفی شود.

مرادی خاطرنشان کرد: رسیدن به وضعیت سفید و مطلوب شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا نیازمند همکاری همه مردم بوده و ضروری است همچنان پروتکل‌های بهداشتی اعلامی جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ماه محرم فقط در مساجدی که دارای فضای باز هستند برگزار می‌شود، افزود: محوطه مدارس و حوزه‌های علمیه نیز از سوی برخی هیئات مذهبی برای برنامه‌های ماه محرم در نظر گرفته شده است.

این مسئول رعایت فاصله، استفاده از ماسک و عدم توزیع نذورات را از محدودیت‌های برنامه‌های محرم عنوان کرد و گفت: هیچ هیئتی نمی‌تواند دسته عزاداری راه‌اندازی کرده و یا مسجدی میهمان مسجدی دیگر باشد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی اعلامی ستاد کرونا باید مورد توجه هیئات مذهبی استان بوده و در روزهای آینده نیز تک تک موارد رعایت شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر