logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۷۰۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان خبر داد؛

توسعه روابط تجاری استان زنجان با کشور بنگلادش با صادرات محصولات کشاورزی

توسعه-روابط-تجاری-استان-زنجان-با-کشور-بنگلادش-با-صادرات-محصولات-کشاورزی
رئیس کمیسیون تجارت و روابط خارجی اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی به کشور بنگلادش به صورت جدی پیگیری می‌شود گفت: به دنبال شناسایی بازار هدف و صادرات محصولات کشاورزی به بنگلادش هستیم.

مهدی رنگرونا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش روابط تجاری با کشورهای گروه D8 به منظور توسعه روابط تجاری اظهار کرد: اتاق بازرگانی برای عملیاتی کردن نقشه راه صادراتی استان زنجان که مصوبه کارگروه توسعه صادرات استان زنجان وارد عمل شده است.

وی با تاکید براینکه برنامه‌ راه صادراتی استان زنجان در زمان بلند مدت تهیه و تنظیم شده است تصریح کرد: اولین گام در راستای نقشه راه صادراتی استان زنجان دعوت از سفرای کشورهای مختلف به منظور توسعه روابط تجاری است.

رئیس کمیسیون تجارت و روابط خارجی اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان اولین دعوت از سفیر بنگلادش انجام شد عنوان کرد: عمده اهداف ما از دعوت سفیر این کشور افزایش صادرات محصولات کشاورزی به این کشور است.

وی با اشاره به اینکه کشور بنگلادش از جمله کشورهای پرجمعیت محسوب می‌شود افزود: به دلیل نداشتن زیرساخت‌های خوب در حوزه کشاورزی از کشورهای مصرف کننده محصولات کشاورزی بوده که به دنبال افزایش صادرات محصولات کشاورزی به این کشور هستیم.

رنگرونا با بیان اینکه در دیداری که با سفیر بنگلادش داشتیم همه ظرفیت‌های استان زنجان به ویژه بخش کشاورزی معرفی شدند افزود: هدف ما افزایش میزان صادرات ایران به بنگلادش است.

وی خاطر نشان کرد: یک سری اقدامات اولیه در مورد صادرات محصولات کشاورزی به این کشور انجام شده است.

رئیس کمیسیون تجارت و روابط خارجی اتاق بازرگانی بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه دیدار‌ها قطعا بی‌تاثیر نخواهد بود افزود: به دنبال افزایش تبادلات صادراتی استان هستیم و این موضوع در ابتدای کار سختی‌هایی را خواهد داشت ولی به مرور زمان تاثیرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: در دیدار با سفیر بنگلادش قرار شد دیدار تجار دو کشور را داشته باشیم که به دلیل شیوع کرونا قرار است این کار به صورت مجازی اتفاق بیفتد.

رنگرونا خاطر نشان کرد: در حال حاضر در عملیاتی کردن نقشه راه صادراتی استان زنجان در ابتدای راه هستیم و امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری را در استان برداریم.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر