logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۷۰۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی استانداری زنجان:

تبلیغات کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس فقط در فضای مجازی خواهد بود

تبلیغات-کاندیداهای-مرحله-دوم-انتخابات-مجلس-فقط-در-فضای-مجازی-خواهد-بود
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 شهریور گفت: تبلیغات کاندیداهای در این مرحله صرفاً به صورت مجازی بوده و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تبلیغات فیزیکی، محیطی و همچنین ستادهای میدانی وجود نخواهد داشت.

خیرالله ترخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نامزدها در دوم نیز مانند دور اول، یک هفته فرصت تبلیغاتی دارند، افزود: نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات از 13 تا 19 شهریور می‌توانند تبلیغات خود را فقط به صورت مجازی و در شبکه های اجتماعی انجام دهند.

وی اظهار کرد: دستورالعمل برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در تاریخ 21 شهریور از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور ابلاغ شده است.

ترخانی خاطرنشان کرد: طبق قانون، 24 ساعت مانده به آغاز فرآیند انتخابات، سکوت تبلیغاتی بوده و مرحله دوم انتخابات، ساعت 8 صبح روز جمعه 21 شهرویر برگزار می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان در خصوص حضوری و یا الکترونیکی بودن انتخابات گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و نحوه برگزاری آن باید به تصویب ستاد انتخابات کشور رسیده و شورای نگهبان نیز با آن موافقت کند.

وی در خصوص تعداد شعب اخذ رای نیز ابراز کرد: تلاش می‌کنیم تعداد شعب اخذ رای به همان میزان دور اول باشد مگر اینکه به دلیل شرایط کرونایی، درخواستی برای افزایش شعب باشد که در صورت قطعی شدن اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی باقری و نبی‌اله محمدی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم به دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافته‌اند.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر