logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۷۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

تامین امنیت یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی است

تامین-امنیت-یکی-از-مهم-ترین-وظایف-نیروی-انتظامی-است
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دشمنی نظام استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: تامین امنیت یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی است.

به گزارش موج رسا; ایرج خانی پور در جلسه بازی جنگ نرم در فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با تقدیر از اقدامات کارکنان در استان اظهار کرد: نقش مشاركت مردم و هيئت هاي مذهبي با پليس در تأمين امنيت مطلوب مراسمات عزاداري برجسته و اجتناب ناپذير است.

وی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر دنیا و کشور به سبب شیوع ویروس کرونا در خصوص نحوه برگزاری آئین های عزاداری سال جاری گفت: لازم است همه ما و همچنین مسئولان هیئت ها ضمن رعایت دقیق نکات بهداشتی یک فضای باز و مناسب برابر شیوه نامه های اجرایی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری آئین های سوگواری فراهم کنیم.

سرهنگ خانی پور با تأكيد بر اينكه بايد با روشنگري سياسي و اسلامي و اقدامات فرهنگي و اجتماعي از بروز آسيب ها و ناهنجاري در عزاداري ها پيشگيري كرد؛ گفت: بايد با مشاركت همگاني، عزاداري هاي ماه محرم درخور شأن و جايگاه ارزشمند شهداي والامقام عاشورا برگزار و حداكثر مشاركت با پليس به عمل آمده و پروتکل های های بهداشتی به صورت جامع رعایت شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مرکز فوریت های 110 پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهد بود؛ خاطر نشان کرد: برابر سنوات گذشته تمهیدات لازم برای تامین امنیت مراسمات عزاداری فراهم و پوشش انتظامی، نظم بخشی، اجرای طرح های ترافیکی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به جد در دستور کار قرار دارد.

خانی پور با اشاره به اینکه افزایش مشارکت اجتماعی موجب تقویت امنیت ، آسایش و آرامش عمومی می شود بیان داشت: استفاده از ظرفيت هاي مردمي براي غلبه بر مشكلات اجتماعي، بهترين شيوه كاهش ناهنجاري ها در بين اقشار مختلف مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان مردم را سرمايه اجتماعي پليس و کارکنان پليس را از مردم و در کنار مردم دانست و تاکيد کرد: وقتي ما وظيفه مان را در قبال مردم خوب انجام داديم، بازخورد آن به خودمان برگشته و مردم هم نسبت به ما مهربان ، همدل و همزبان مي شوند.

منبع: پایگاه پلیس

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر