logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۷۰۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبرداد

توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه

توزیع-۱۰۰-هزار-سری-جهیزیه-در-سطح-کشور-توسط-قرارگاه-محرومیت‌زدایی-سپاه
جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خبردا و گفت: در این راستای رزمایش کمک مومنانه اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است.

به گزارش موج رسا; سردار علی استاد حسینی امروز در مراسم اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان از توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خبرداد و اظهار  کرد: هزاران طرح عمرانی توسط این قرارگاه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور عنوان کرد: این رزمایش باید در سطح وسیعی برگزار شود و تا به امروز نیز اقدامات بسیار خوبی با برگزاری رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور انجام شده است.

جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه عنوان کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستند با فشار‌ها مردم را نسبت به انقلاب مایوس کنند ولی ملت ایران همیشه در حمایت از انقلاب در صحنه بودند و هستند و دشمن امروز با جنگ اقتصادی وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است با تحریم‌های ظالمانه ملت ایران را در تنگنا قرار دهد افزود: مشکلات را بعد از پیروزی انقلاب پشت سر گذاشتیم و با رهنمود‌های مقام معظم رهبری در برابر دشمن می‌ایستیم و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم گذاشت.

سردار استاد حسینی با بیان اینکه آنچه در توان داریم در خدمت مردم خواهیم بود افزود: خدمات رسانی به مردم تا دورترین روستاها انجام می‌شود تا غبار محرومیت از روستاها برداشته شود و بسیج سازندگی در سراسر کشور در این راستا گام‌های خوبی را برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب ثمره خون شهدا است ابراز کرد: خون شهدا در رگ‌های جوانان ما جاری است و جوانان امروز همچنان محکم پای انقلاب ایستادند.

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در زنجان

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در زنجان

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در زنجان

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در زنجان

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در زنجان

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در زنجان

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر