logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۷۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با هفته دولت؛

374 پروژه شرکت توزيع برق استان زنجان افتتاح می‌شود

374-پروژه-شرکت-توزيع-برق-استان-زنجان-افتتاح-می‌شود
مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان به اشاره به برنامه‌های شرکت توزیع برق در هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت 374 پروژه به ارزش 231 ميليارد ريال افتتاح می‌شود.

به گزارش موج رسا; عليرضا عليزاده ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر  و بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: هدف از افتتاح اين پروژه‌ها تلاش در جهت افزايش رضايت مندي مشتركان، استفاده بهينه از امكانات و منابع موجود و تأمين برق پايدار و مطمئن است.

وی با اشاره به اینکه 374 پروژه در کل استان در حال حاضر قابل بهره برداري و افتتاح است افزود: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر 231 ميليارد ريال به اتمام رسيدند .

مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان درباره برق رساني به روستاهاي بدون برق خاطرنشان کرد: تامين برق روستاهاي کماجين و امير آباد در حوزه شهرستان ابهر با اعتبار 4.1 و 2.6 ميليارد ريال و برق رساني روستاهاي مهديلو و کشکنلو در حوزه شهرستان خدابنده با اعتبار 8.9 ميليارد ريال در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در مجموع 4 پروژه برق رساني روستايي با اعتباري بالغ بر 15.6 ميليارد ريال همزمان با هفته دولت سال جاري افتتاح مي‌شود كه با بهره برداري از اين پروژه‌ها 30  خانوار ساكن در اين روستاها از نعمت انرژي برق برخوردار مي‌شوند.

علیزاده با بيان اينكه خدمت رساني شركت توزيع نيروي برق استان زنجان محدود به زمان خاصي نيست تصريح كرد: پرسنل صنعت برق استان با درك شرايط كنوني كشور، ناشي از شيوع بيماري مهلك كرونا، از روزهاي نخست در كنار مدافعان سلامت بوده و در جهت خدمات رساني مطلوب و تامين برق پايدار و مطمئن براي مشتركان به صورت شبانه روزي در حال فعاليت هستند.

وي با قدرداني از تلاش‌هاي نیروهای شركت توزيع نيروي برق استان در اجراي اين پروژه‌ها عنوان کرد: با بهره برداري از این پروژه‌ها موجب افزايش رضايتمندي هم استاني‌ها خواهیم بود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر