logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۷۰۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

ورود یک هزار و ۶۴۷ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان زنجان

ورود-یک-هزار-و-۶۴۷-پرونده-تخلفاتی-به-تعزیرات-حکومتی-استان-زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ورود یک هزار و ۶۴۷ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰۹ پرونده مربوط به کالای قاچاق است.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشکیل پرونده‌های تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال یک هزار و ۶۴۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۰۹ فقره مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا بوده که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: امسال ارزش تقریبی پرونده‌های قاچاق  تشکیل شده در استان زنجان بالای ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل ۵۷ پرونده در حوزه بهداشت در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: بخشی از این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و بخشی نیز در سیر مراحل قانونی قرار دارد.

ممیزی بیشترین تخلفات در استان زنجان را مربوط به عدم درج قیمت کالاها عنوان کرد و افزود: در این راستا ۶۶۶ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

وی همچنین به ورود ۶۲۵ پرونده به تعزیرات حکومتی استان در حوزه گرانفروشی اشاره و خاطر نشان کرد: از مجموع پرونده‌های عادی تشکیل شده ۲۰۰ پرونده مربوط به عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی در استان زنجان بوده که مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸۲ پرونده نیز در خصوص کم فروشی در استان تشکیل شد بیان کرد: ارزش تقریبی پروندهای عادی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان بالای ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی همچنین ارزش ۵۰۷ پرونده تشکیل شده در حوزه بهداشت عنوان کرد و افزود: ارزش این پرونده ها نیز بیش از ۲۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر