logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۷۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مقاومت تا 19 شهریور در زنجان

تمدید-مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-مقاومت-تا-19-شهریور-در-زنجان
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌‌های انجام شده، مهلت ارسال آثار به جشنواره مقاومت زنجان تا 19 شهریور تمدید شد.

سیدسجاد موسوی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جشنواره فیلم مقاومت از امسال به صورت استانی برگزار می‌شود که در مرحله اول آثار هنرمندان در استان‌‌ها بررسی و برگزیده‌‌ها به جشنواره کشوری راه می‌یابند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 مرداد بود، افزود: با توجه به استقبال هنرمندان، زمان ارسال آثار تا 19 شهریور ماه تمدید شد.

این مسئول بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تولیدات خود را در قالب فیلم کوتاه و بلند و مستند در 15 محور تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و یک نسخه از آن را به صورت حضوری به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان تحویل دهند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از تولید دو فیلم کوتاه با حمایت بسیج هنرمندان استان زنجان خبرداد و گفت: تا کنون آثاری در قالب‌های فیلم کوتاه و فیلمنامه به این جشنواره ارسال شده است.

موسوی بیان داشت: مهلت ارسال آثار به بخش دوم این جشنواره در قالب بخش نوشتاری تا پایان مهر ماه تمدید شده است و علاقه مندان در موضوعات اعلام شده آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره مقاومت استانی در هفته دفاع مقدس در استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: منتخبان این جشنواره در جشنواره ملی در آذر ماه رقابت می‌‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر