logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۷۰۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

کنکور سراسری براساس دستورالعمل سختگیرانه بهداشتی در استان زنجان برگزار می‌شود

کنکور-سراسری-براساس-دستورالعمل-سختگیرانه-بهداشتی-در-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در مورد برگزاری کنکور سراسری در استان زنجان گفت: کنکور سراسری براساس دستورالعمل سختگیرانه بهداشتی که ابلاغ شده در استان زنجان برگزار می‌شود.

خدابخش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در استان زنجان اظهار کرد: کنکور سراسری امسال از روز چهارشنبه 29 مرداد در استان زنجان نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلی در برگزار کنکور وجود ندارد تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی الزامی بوده و به همه موارد و الزامات بهداشتی در برگزاری کنکور توجه جدی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در جلساتی هم که در خصوص کنکور برگزار شده به رعایت ستخگیرانه موارد بهداشتی تاکید شده است افزود: کنکور براساس دستورالعمل‌‌های بهداشتی که از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اعلام شده برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: براساس این شیوه نامه اعلام شده از تجمع داوطلبین در مقابل درب ورودی و خروجی و سایر فضاهای حوزه‌‌های امتحانی جلوگیری می‌شود.

مرادی خاطر نشان کرد: رعایت حفاظت فردی توسط داوطلبین و کارکنان از زمان خروج از منزل تا پایان برگزاری آزمون و خروج از محل امتحان ضروری است//.ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر