logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۷۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد؛

برگزاری عزاداری‌های ماه محرم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و در زمان محدود

برگزاری-عزاداری‌های-ماه-محرم-با-رعایت-کامل-پروتکل-بهداشتی-و-در-زمان-محدود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره تصمیمات ستاد کرونا در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات ماه محرم گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات ماه محرم به صورت شفاف بیان شده است.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه دستورات ستاد کرونا در برگزاری برنامه‌های ماه محرم به صورت صریح و شفاف اعلام شده است اظهار کرد: برنامه‌های ستاد کرونا بدون هیچ تعارفی اعلام شده و رعایت دستورات آن الزامی است.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا استان به صورت شفاف اعلام شده و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد تصریح کرد: در ایام ماه محرم به هیچ عنوان دسته عزاداری برگزار نخواهد شد و این موضوع صراحتا عنوان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری مراسمات مذهبی حتما باید در فضای باز اتفاق بیفتد عنوان کرد: نامه‌های ماه محرم می تواند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی عنوان شده در ستاد کرونا و با در ساعت محدود برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان برگزاری مراسمات مذهبی نباید در فضای بسته اتفاق برگزار شود عنوان کرد: به نظر بنده در تصمیمات ستاد کرونا در خصوص برنامه‌های ماه محرم نیز نباید تعارفی داشته باشیم و آن چیزی که برای سلامت مردم مهم است باید عنوان شود و ستاد مبارزه با کرونا استان نیز به این مهم تاکید می‌کند.

قزلباش تاکیدکرد: امیدواریم تصمیماتی که در ستاد کرونا در خصوص برنامه‌های ماه محرم گرفته شده به صورت شفاف و قاطع تر عمل شود تا بعد از ماه محرم شاهد افزایش بیماری کرونا در استان زنجان نباشیم.

وی بیان کرد: در حوزه درمان به جنبه‌های سیاسی و فرهنگی کاری نداریم و به امر تاکید داریم که  تجمعات می‌تواند منجر به خطر افتادن جان افراد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: تصمیمات ستاد کرونا در مورد برنامه‌های ماه محرم به دور از جناح سیاسی و مباحث فرهنگی است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر