logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۷۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان خبر داد؛

تشکیل کمیته‌ فنی راستی آزمایی درخواست پیمانکار پل گلشهر در زنجان/ طرح میدان 15 خرداد آماده شد

تشکیل-کمیته‌-فنی-راستی-آزمایی-درخواست-پیمانکار-پل-گلشهر-در-زنجان-طرح-میدان-15-خرداد-آماده-شد
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اجرای طرح پروژه 15 خرداد زنجان گفت: طرح پروژه میدان 15 خرداد آماده شد و روند قرار اجرای پروژه در دست بررسی است.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد بدهی شهرداری زنجان به پروژه پل امام حسن مجتبی(ع) (گلشهر) زنجان اظهار کرد: در این پروژه افزایش قیمت‌ اتفاق افتاد که پیمانکار این پروژه درخواست پرداخت این افزایش قیمت‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط کمیته‌ فنی در خصوص راستی آزمایی درخواست پیمانکار تشکیل می‌شود تا درخواست پیمانکار را مورد بررسی قرار ‌دهند عنوان کرد: اگر افزایش قیمت‌ها بیش از 20 درصد بود حتما باید مجوز استانی احذ شود و دولت نیز مجوزی را صادر کردند که براساس آن مشکلات پروژه‌هایی که بیش از 20 درصد افزایش قیمت دارند برطرف شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز مشکل بدهی شهرداری به پیمانکار پروژه گلشهر برطرف نشده است عنوان کرد: مابه‌التفاوت قراردادی که شهرداری در این پروژه بسته بود به میزان 24 میلیارد تومان بوده که هنوز پرداخت نشده است.

وی با تاکید براینکه مشکل افزایش قیمت این پروژه به یک قرارداد جدید تبدیل شده است بیان کرد: در این پروژه به دلیل افزایش قیمت‌ها پیمانکار متضرر شده که به دنبال اخذ مابه‌التفاوت افزایش قیمت‌ها است.

راشاد در ادامه با اشاره به پروژه میدان 15 خرداد گفت: طراحی این میدان انجام شده و برای انتخاب طرح و طراح فراخوان داده شد و المانی که برای این میدان باید انتخاب می‌شد باید نشان‌گر حادثه 15 خرداد باشد.

وی با اشاره به اینکه طراحی المان‌ 15 خرداد با عنوان وقایع 14 و 15 خرداد تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: طراحی این میدان به پایان رسیده و نقشه پروژه مشخص شده است.

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: شهرداری از طراح درخواست کرده این پروژه به صورت پیمانی و امانی ساخته شود که در این حالت مصالح پروژه توسط شهرداری تامین شده و در اختیار پیمانکار قرار داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این پروژه کل میدان که بالای 2 هزار مترمربع است مانند چهارراه انقلاب به صورت المان خواهد بود.

راشاد خاطر نشان کرد: طرح خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده که بعد از تکمیل احتمال قرار گرفتن این پروژه جزو المان‌های شهری کل کشور باشد، بیشتر است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر