logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۶۹۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

قطعنامه ضدایرانی آمریکا منتظر تعیین زمان رای گیری است

قطعنامه-ضدایرانی-آمریکا-منتظر-تعیین-زمان-رای-گیری-است
منابع خبری گزارش دادند که قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران اکنون آماده شده و منتظر تعیین زمان راگیری است.

به گزارش موج رسا; منابع خبری گزارش دادند که قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به طور رسمی در دستور کار شورای امنیت قرار گرفته است تا زمان رأی گیری در خصوص آن مشخص شود.

برخی منابع پیش از این روز جمعه را به عنوان زمان رأی‌گیری در مورد این قطعنامه اعلام کرده بودند اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد پس از چندین روز بحث و بررسی سرانجام از رئیس دوره‌ای شورای امنیت خواست تا آخرین نسخه اصلاح شده قطعنامه پیشنهادی خود را در دستور کار قرار دهد.

تحریم تسلیحاتی ایران ماه اکتبر سال میلادی جاری بر اساس برجام پایان می‌یابد و دولت آمریکا سعی بر تمدید این تحریم‌ها دارد.

دیپلمات‌های حاضر در سازمان ملل اعلام کرده‌اند که پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، در شورای امنیت رأی نخواهد آورد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک در سازمان ملل متحد می‌گوید شورای امنیت، پیش‌نویس آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را رد خواهد کرد./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر