logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۶۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

محرومیت‌‌زدائی شعار کنگره شهدای استان زنجان است

محرومیت‌‌زدائی-شعار-کنگره-شهدای-استان-زنجان-است
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: محرومیت‌‌زدائی شعار کنگره شهدای استان زنجان است.

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌‌و‎گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: چهارمین جلسه ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان در محل استانداری زنجان برگزار و تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب این کنگره اتخاذ شد.

وی از برگزاری جلسه کمیته یادمان‌ها و فضا سازی شهری به ریاست شهردار زنحان خبرداد و گفت: در این کمیته که در همه شهرستان‌های استان برگزار شده است، برنامه‌های مطلوبی ارائه شد.

این مسئول با اشاره به طراحی پوستر کمیته علمی و پژوهشی توسط کارشناسان عضو این کمیته، بیان داشت: موضوعات از سوی اعضای این کمیته مشخص و برای انجام فعالیت‌های پژوهشی این پوستر به دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارسال شده است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: سایت کنگره زیرپورتال استانداری زنجان راه‌اندازی شده است اما برای ارائه مطلوب فعالیت‌ها، این سایت مستقل می‌‌شود.

موسوی با اشاره به آماده سازی ساختمان ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان، بیان داشت: این ساختمان در حال تجهیز برای مستقر شدن کمیته‌های کنگره است.

وی با بیان اینکه با تدابیر دبیرکل کنگره 3535 شهید استان زنجان هدف این کنگره تنها تولید کتاب و جمع‌آوری اسناد نیست، افزود: تلاش می‌شود در قالب برگزاری این کنگره، منویات مقام معظم رهبری و سپاه در خصوص محرومیت زدائی و خدمت به مردم بیشتر مورد توجه باشد.

این مسئول تهیه جهیزیه برای نوعروسان، اشتغالزایی، احداث خانه محروم را از برنامه‌های این کنگره در راستای محرومیت‌زدائی در جامعه عنوان کرد و گفت: شعار این کنگره محرومیت زدائی بوده و برای انجام همه فعالیت‌‌ها از شهدا مدد گرفته می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر