logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۶۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

اعمال جریمه ۱۴۲ اتوبوسران در زنجان به خاطر افزایش خودسرانه کرایه‌ها

اعمال-جریمه-۱۴۲-اتوبوسران-در-زنجان-به-خاطر-افزایش-خودسرانه-کرایه‌ها
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اعمال جریمه ۱۴۲ اتوبوس‌ران که خودسرانه کرایه را افزایش داده بود گقت: جریمه این اتوبوس‌ها بررسی شده و در مرحله اجرا و وصول است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع افزایش خودسرانه قیمت کرایه ها توسط برخی از اتوبوسرانها در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته در مقطعی حدود ۱۴۲ اتوبوسران کرایه خارج از نرخ مصوب را از مردم دریافت می‌کردند که شناسایی شده و پرونده رسیدگی به تخلفات آنها تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از این اتوبوسرانان به ۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند تصریح کرد: به دلیل بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی به وجود آمده ۲۰ میلیون ریال از محکومیت آنها بخشش خورد و قرار است این اتوبوسرانان ۲۰ میلیون ریال جریمه باقیمانده خود را پرداخت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه تخلفات اتوبوسرانان به صورت کامل بررسی و احراز شده است افزود: محکومیت ها صادر شده و در مرحله اجرا است.

وی با بیان اینکه با مساعدتهای انجام شده ۶ ماه است حکم پرونده تخلفات این اتوبوس ها متوقف شده بود عنوان کرد: مهلت تعیین شده به اتمام رسیده و نسبت به وصول جریمه‌ها اقدام شده است.

ممیزی با اشاره به نظارت و جلوگیری از تخلفات کرایه تاکسی‌ها در زنجان نیز خاطر نشان کرد: اگر پرونده ای در خصوص افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌ها تشکیل شود پیگیری شده و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال پرونده‌ای در خصوص افزایش خودسرانه و تخلفات تاکسی‌ها در زنجان نداشتیم./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر