logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۶۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

390 تن شکر یارانه‌ای ماه محرم امسال در زنجان توزیع می‌شود

390-تن-شکر-یارانه‌ای-ماه-محرم-امسال-در-زنجان-توزیع-می‌شود
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد توزیع شکر تنظیم بازاری در استان زنجان گفت: 390 تن شکر یارانه‌ای در ماه محرم توزیع می‌شود.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توزیع شکر یارانه‌ای در زنجان اظهار کرد: حدود 390 تن شکر یارانه‌ای تنظیم بازار از ابتدای شهریورماه در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: مجوز توزیع این میزان شکر اعلام شده اما هنوز مجوزی در خصوص توزیع برنج از سوی تنظیم بازار کشوری اعلام نشده است.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: قیمت شکر در درب انبار با کیسه‌های 50 کیلویی 6 هزار و 300 تومان است که این محموله‌ها در کارنجات به بسته‌های یک کیلویی و 3 کیلویی بسته‌بندی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از بسته‌بندی قیمت آن توسط سازمان صمت استان تعیین شده و در سطح بازار توزیع می‌شود.

رحمنی در مورد توزیع برنج نیز عنوان کرد: ما تابع دستور تنظیم بازار کشور هستیم و هر زمان توزیع برنج از سوی تنظیم بازار اعلام شود نسبت به توزیع آن اقدام می‌شود اما تا به امروز مجوزی در مورد توزیع برنج اعلام نشده است.

وی در ادامه با اشاره به میزان خرید گندم در استان زنجان گفت: 241 هزار تن خرید تضمینی گندم در استان زنجان داشتیم که ارزش این میزان گندم خریداری شده 611 میلیارد تومان است.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تاکید کرد: از مجموع مطالبات گندمکاران 386 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات گندمکاران تا 11 مردادماه پرداخت شده است عنوان کرد: میزان خرید توافقی گندم نیز حدود 35 هزارتن است.

رحمنی با تاکید براینکه میزان خرید تضمینی گندم امسال افزایش یافته است خاطر نشان کرد: تا به امروز میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش دارد.

وی در مورد کیفیت گندم‌های امسال گفت: کیفیت گندم‌های امسال هر چند که در برخی از مناطق حرارت دیده و بادزده هستند اما قابل قبول است.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد خرید دانه‌های روغنی کلزا افزود: امسال بیش از 511 تن کلزا خریداری شده که ارزش ریالی آن دو میلیارد 247 میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: از این میزان حدود 2 میلیارد 226 میلیون تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر