logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۶۹۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

اصناف نقش بزرگی در برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان دارند

اصناف-نقش-بزرگی-در-برگزاری-کنگره-3535-شهید-استان-زنجان-دارند
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: اصناف نقش بزرگی در برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان دارند و هر کمکی نیاز باشد، یاریگر خواهند بود.

 محمود موسوی امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اصناف و بازاریان همواره در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی پای کار بوده و هیچ‌گاه این صحنه را ترک نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه کنگره 3535 شهید استان زنجان فرصت مغتنمی برای پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر است، افزود: از همه ظرفیت‌ها برای کمک به این کنگره استفاده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصناف قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای پیروزی انقلاب تلاش کرده و همراه امامت و ولایت بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز نقش برجسته‌ای در جبهه داشته و در پشتیبانی از جبهه‌های جنگ نیز از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان اصناف را کمک کار و یاریگر دولت‌ها عنوان کرد و گفت: در دوران شیوع بیماری کرونا نیز در زمینه یاری رساندن به همنوع برگ زرینی دیگری را به افتخارات خود اضافه کردند.

موسوی بیان داشت: همیشه اصناف بخش عمده‌ای از مشکلات مردم را بدون اتکا به دولت حل کرده و حافظ خون شهدا بوده‌اند.

وی گفت: اصناف و بازاریان در هر مناسبتی و برنامه‌ای که به نام شهید باشد، پیشگام بوده و به برگزاری این کنگره نیز کمک خواهد کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر