logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۶۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان خبر داد

افتتاح حساب 2500 نفر از متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان

افتتاح-حساب-2500-نفر-از-متقاضیان-مسکن-ملی-در-استان-زنجان
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان از افتتاح حساب 2 هزار و 500 نفر از متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان خبرداد و گفت: میزان ودیعه این متقاضیان بیش از 100 میلیارد ریال است.

به گزارش موج رسا; سلمان داشاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات به متقاضیان مسکن ملی اظهار کرد: راه و شهرسازی از طریق سیستمی که دارد ثبت نام متقاضیان را انجام می‌دهد و بعد از پالایش ثبت نام کنندگان از طریق سیستمی به بانک مسکن منتقل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه از این اقدام برای افراد از طریق پیامک اعلام می‌شود که آورده اولیه که 40 میلیون تومان است را به بانک مسکن واریز کنند عنوان کرد: واریز مبلغ اعلام شده به روش غیرحضوری نیز امکانپذیر است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد افراد معرفی شده به بانک مسکن بیش از 2 هزار 500 نفر بوده که برای این افراد افتتاح حساب نیز صورت گرفته است.

وی به میزان آورده متقاضیان مسکن ملی اشاره و خاطر نشان کرد: مبالغی که از این افراد به بانک واریز شده بیش از 100 میلیارد ریال است.

داشاد با بیان اینکه اسامی هر پروژه مسکن ملی نیز باید توسط راه و شهرسازی به همراه سازنده یا خود مالک پروژه معرفی شود و مدارک لازمه هم اگر براساس شیوه نامه ارائه شود آمادگی کاملی برای عقد قرارداد تسهیلات هستیم بیان کرد: در حال حاضر منتظر ارائه پروانه و مدارک اولیه برای عقد قرارداد تسهیلات  هستیم.

وی با تاکید براینکه بخشی از پروژه نیز در قالب سازمان ملی زمین و مسکن بوده که متولی آن در استان زنجان راه و شهرسازی است ابراز کرد: اعتبار لازم برای بیش از 3 هزار و 325 واحد تامین شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان تاکید کرد: اگر این پروژه‌ها در قالب‌های مختلف اعم از گروه‌های انفرادی و قرارداد‌ی و همچنین پیمانکاری معرفی شود آماده عقد قرارداد پرداخت تسهیلات هستیم و مشکلی در این مورد نداریم.

وی به تفاهم نامه منعقد شده با بیناد مسکن نیز اشاره و ابراز کرد: در پرداخت تسهلات بنیاد مسکن مشکلی نداریم و سهمیه آنها نیز پرداخت خواهد شد.

داشاد خاطر نشان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده برای مسکن ملی یک میلیارد ریال است و اگر پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی خوبی داشته باشند در مرحله اول 10 درصد تسهیلات را پرداخت می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه پرداختی‌‌ها را براساس پیشرفت‌های فیزیکی پروژه‌ها انجام می‌دهیم گفت: آورده‌های متقاضیان نیز با معرفی و تایید راه و شهرسازی به پیمانکاران پروژه قابل پرداخت است و این پرداختی‌ها هم متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها انجام می‌شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر