logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۶۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان تاکید کرد؛

لزوم تبیین گام دوم انقلاب و بیان دستاوردها توسط رسانه‌ها

لزوم-تبیین-گام-دوم-انقلاب-و-بیان-دستاوردها-توسط-رسانه‌ها
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج ) استان زنجان بر لزوم تبیین گام دوم انقلاب و بیان دستاوردها توسط رسانه‌ها تاکید کرد.

 حجت‎الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مطالباتی در جامعه وجود دارد که نیاز است از طریق رسانه بیان و پیگیری شده و رسانه زبان گویای مردم باشد که باید این موضوعات تقویت شده و مردم بدانند کسانی که زبان، بیان و جرات را ندارند افرادی هستند نظر آنها را به مسئولان و حاکمیت می‌رسانند.

وی افزود: جامعه تدین نیز خواسته‌های در خصوص حجاب، معنویت و احیای دستورات دینی دارند که باید این مسائل نیز پیگیری شده و خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در این زمینه قلم فرسایی کنند.

این مسئول با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم با عنوان " وَجاهِدهُم بِهِ جِهادًا كَبيرًا"  افزود: در این آیه چون دستور در مکه صادر شده است جهاد به معنای جهاد فیزیکی نبوده و بیشترین تاکید بر تببین مسائل است که به عالمش بیان و قلم می‌خواهد، به مدرس تدریس و امروز هم که تجمعات دینی تعطیل است، رسانه می‌تواند عامل به این آیه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) و توصیه ایشان به تبیین و اطلاع رسانی، گفت: تبیین گام دوم انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب که نتیجه آن امیدوار و در صحنه نگه داشتن مردم است، از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام بیگدلی تصریح کرد: رسانه‌ها باید افرادی که میز نظام را اشغال کرده و کار نمی‌کنند را به چالش کشانده و افراد دارای توانمندی‌های لازم در ابعاد علمی، توان مدیریتی، برنامه‌های کاری و عملکردی را به جامعه معرفی کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر