logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۶۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور؛

طرح شیفت ایثار در ایران ترانسفوی زنجان برگزار شد+ تصاویر

طرح-شیفت-ایثار-در-ایران-ترانسفوی-زنجان-برگزار-شد+-تصاویر
همزمان با سراسر کشور، طرح شیفت ایثار در کارخانه ایران ترانسفوی زنجان به همت بسیجیان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; همزمان با سراسر کشور در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، طرح شیفت ایثار در زنجان با حضور بسیجیان شهرستان و گردان عملیاتی جنگ نوین تیپ 36 سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در محل شرکت ایران ترانسفوی زنجان برگزار شد.

 

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور، طرح بزرگ شیفت ایثار در شرکت ایران ترانسفو برگزار و این شرکت توسط بسجیان ضد عفونی و پاکسازی شد.

یحیی احمدی بیان داشت: در این طرح کارگران بسیجی محل کار خود را ضد عفونی و گند زدائی کرده و نهضت تعاون و همت مومنانه اجرایی شد.

این مسئول ادامه داد: این طرح به منظور احیای فرهنگ ایثار و شهادت و  خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت به نحو مطلوبی اجرایی شد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با بیان اینکه در این رزمایش بزرگ دو طرح شیفت ایثار و دست یاریگر اجرایی می شود، افزود: طرح نخست برای کارگران و طرح دوم برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

احمدی تصریح کرد: همچنین در قالب این طرح 2 هزار بسته معیشتی در فاز نخست از سوی بسیج کارگری استان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست این رزمایش 3 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد، ادامه داد: در این مرحله نیز اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر