logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۶۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در برنامه زنده تلویزیونی گئجه‌لر

برگزاری-مراسم-اختتامیه-جشنواره-ابوذر-در-برنامه-زنده-تلویزیونی-گئجه‌لر
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در برنامه زنده تلویزیونی گئجه‌لر با حضور مسئولان زنجان برگزار می‌شود.

عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشن روز خبرنگار و اختتامیه ششمین دوره جشنواره ابوذر زنجان پنج‌شنبه شب در صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در برنامه زنده تلویزیونی گئجه‌لر ساعت 10 شب با حضور 9 نفر از برگزیدگان اول این جشنواره برگزار می‌شود، افزود: به دلیل محدودیت‌های موجود، تنها نفرات اول در این برنامه حضور دارند.

این مسئول با اشاره به دیدار از خانواده معظم شهدای رسانه و پیشکسوتان رسانه به صورت حضوری به مناسبت روز خبرنگار، افزود: نفرات بعدی جشنواره نیز در این برنامه اعلام و جوایز با حضور مسئول بسیج رسانه استان زنجان در رسانه‌ها تقدیم شده یا برنامه دیگری تدارک دیده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از حضور مسئولان زنجان در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر زنجان خبرداد و گفت: کیک روز خبرنگار نیز با حضور مسئولان بریده می‌شود.

جعفری بیان داشت: کرونا و کمک مومنانه بخش ویژه این جشنواره است که به دلیل ادامه این رزمایش اعلام نتایج آن به دو ماه آینده موکول می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر