logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۶۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
هنرمند زنجانی تاکید کرد؛

ضرورت توجه جدی خیرین به رزمایش مواسات و همدلی

ضرورت-توجه-جدی-خیرین-به-رزمایش-مواسات-و-همدلی
هنرمند زنجانی گفت: باید از ظرفیت خیرین و خیریه‌ها در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بیشتر استفاده شود.

حسن ترخوانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدام مطلوبی برای کمک به نیازمندان جامعه است ولی باید چنین طرح‌هایی ادامه یابد.

وی با بیان اینکه با شرایط امروز جامعه تعداد نیازمندان افزایش یافته و دولتمردان باید فکری برای کاهش فقر در جامعه داشته باشند، افزود: طرح‌های بزرگ و تاثیرگذار با برنامه‌ریزی مناسب و ادامه دارد می‌تواند کمک کار روزگار مردم باشد.

این هنرمند زنجانی خاطرنشان کرد: خیرین به عنوان ظرفیت بزرگی برای کمک به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه محسوب می‌شوند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

ترخوانه با بیان اینکه خیریه‌های مختلفی در استان زنجان وجود دارد که می‌توانند در رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه کمک کار باشند، گفت: تنها حضور بسیج در صحنه کافی نیست و باید دولتی‌ها هم همتی در این زمینه به کار گیرند تا وضعیت تغییر کند.

وی گفت: همپا بودن با مردم و حل مشکلات قشرهای ضعیف و نیازمند جامعه از سوی دولتمردان ضروری است و نباید در چنین شرایطی مردم تنها گذاشته شوند.

ترخوانه بیان داشت: در استان زنجان استانداری باید طرحی ارائه کرده و با کمک خیرین و بسیج در صحنه رفع نیازمندی‌های مردم با طرح‌های بلند مدت باشد وگرنه طرح‌های کوتاه مدت دردی را دوا نمی‎کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر