logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۶۸۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو خبرگان رهبری در گفت‌وگو موج رسا:

علاج تحریم مقابله جدی با جریان تحریف است/ زیر و رو کردن حقایق حربه جریان تحریف برای توقف پیشرفت‌ها

علاج-تحریم-مقابله-جدی-با-جریان-تحریف-است-زیر-و-رو-کردن-حقایق-حربه-جریان-تحریف-برای-توقف-پیشرفت‌ها
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: علاج تحریم مقابله جدی با جریان تحریف است.

آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص جریان تحریم و تحریف اظهار کرد: در شرایط امروز که کشور ما موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی در عرصه بین المللی داشته دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا با حربه‌های مختلف مانع پیشرفت کشور شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین حربه‌ها توسط دشمنان خارجی و دیگری توسط مزدوران آنها در داخل در حال انجام است، ابراز کرد: دشمن خارجی با حربه تحریم به دنبال آسیب زدن به کشور است و دنباله روهای داخلی آنها با حربه تحریف به دنبال ضربه زدن هستند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه جریان تحریف حقایق را واژگون نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: این جریان ذهن مردم و افکار عمومی را با زیر و رو کردن واقعیت‌ها تحت تاثیر قرار می‌دهد، به عنوان مثال قدرت پوشالی دشمن را بیش از آن چیزی که هست نشان می‌دهند یا توانایی داخلی را که بسیار زیاد است را ناچیز جلوه می‌دهند.

وی بیان کرد: جریان تحریف از یک سو با تحقیر توانایی داخل و با برجسته کردن نقاط ضعف درونی و از سوی دیگر با بزرگنمایی قدرت پوشالی دشمن و مخفی کردن نقاط ضعف آنها در صدد تحریف موازنه قدرت در جهان هستند.

آیت‌الله دولابی تصریح کرد: اگر این تحریف موفقیت‌آمیز باشد آن وقت است که تحریم می‌تواند اراده پولادین ملت را بشکند و نتیجه بخش باشد اما اگر تحریف پیروز نشود و ما بتوانیم بر این حربه غالب شده و حقایق را آن طور که هست نشان دهیم به طور یقین تحریم بی اثر خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای مقابله با تحریم باید با جریان تحریف مقابله کرد و حقایق را برای ملت شریف ایران آن طور که هست، تبیین کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر