logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۶۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

پروتکل‌های بهداشتی محرم برای برگزاری مراسمات ارائه می‌شود

پروتکل‌های-بهداشتی-محرم-برای-برگزاری-مراسمات-ارائه-می‌شود
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: جلسات مختلفی در خصوص برنامه‌های محرم برگزار و قرار است پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسمات ارائه ‌شود.

محمد رضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: خوشبختانه جلسات خوبی در سطح ستاد محرم و جلسات ویژه در استانداری برای برگزاری مطلوب برنامه‌های ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونای استان اتخاذ شده است، افزود: در عدم انتشار ویروس کرونا، مردم اصل مهم محسوب می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: در چنین مراسماتی مردم تصمیم می‌گیرند که با رعایت اصولی که صحبت و بیان شده است خود را ایمن کرده یا با عدم رعایت به انتشار بیماری کمک کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم به یک پروتکل جامع و خوبی برسیم، ادامه داد: مردم می‌توانند ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

صائینی خاطرنشان کرد: رفتار مردم با رعایت موارد فاصله گذاری اجتماعی و اصول و پروتکل‌های بهداشتی موجب ایمن شدن خود و جامعه می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر