logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۶۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مجموعه اقدامات رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان دلخوش کننده است

مجموعه-اقدامات-رزمایش-کمک-مومنانه-در-استان-زنجان-دلخوش-کننده-است
امام جمعه زنجان با اشاره به آغاز مرحله جدید کمک مومنانه در استان زنجان گفت: مجموعه اقدامات رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان دلخوش کننده است.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مسئله کرونا یک واقعیتی است که دنیا را به خود مبتلا کرده است، اظهار کرد: در این مدت شرایط زندگی تغییر پیدا کرد، تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها در کنار گرانی‌ها که روز به روز اضافه می‌شود، قشر ضعیف جامعه را بیشتر تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: به خاطر همین شرایط عده‌ای کار خود را از دست دادند که از جمله اینها می‌توان به کارگران فصلی، باربرهای بازار، شاگردهای مغازه‌ها، کارگران رستورانها، هتلها و تالارها و ... اشاره کرد که به خاطر شیوع بیماری کرونا به مشکل خوردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه بعد از فرمایش امام المسلمین در خصوص رزمایش مواسات و همدلی مردم پای کار آمدند و خوش درخشیدند، گفت: آمارهای که نیروهای مردمی و خیرین، مساجد، علما، مراکز نیکوکاری در بسیاری از مساجد استان، ائمه جماعات و پایگاه‌های مقاومت ارائه کردند، انصافا دلخوش کننده بود.

وی با اشاه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبری معظم تاکید کرده و فرمودند که این نهضت رزمایش کمک مومنانه باید ادامه داشته باشد.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: در آستانه عید غدیر و ماه محرم الحرام قرار داریم که بهترین فرصت است تا مردم حسینی و ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی نذورات، خیرات و احسان خود را به این مسیر هدایت کنند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیز در خصوص رزمایش کمک مومنانه همان کمیته فعال شده است، افزود: حساب مشترکی ایجاد شده و بانک اطلاعلاتی خوبی نیز جمع‌آوری شده تا کسی از قلم نیفتد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر تداوم نهضت کمک مومنانه در استان تصریح کرد: این ایام بهترین فرصت است تا با نظر آقا سیدالشهدا(ع) این رزمایش منسجم تر در استان اجرا شود.

وی با بیان اینکه طبق تاکید مقام معظم رهبری کسی نباید از قلم بیفتد، اظهار کرد: اشکالی ندارد کسی دو یا سه بار کمک دریافت کند اما این اشکال است که کسی از قلم بیفتد.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه رزمایش مواسات و همدلی کار بسیار جالبی است، گفت: پیامبر(ص) تاکیدات فروانی برای موسات داشته‌اند که نشاناز توجه دین اسلام به این امر خداپسندانه دارد.

//س

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر